Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom op Damespraat, wil jij gezellig met ons meekletsen, het enige dat je hoeft te doen is registreren en akkoord gaan met de regels.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Vraagstelling] Wat kijk jij vanavond op tv

+4
ellen
Mary-J
NaNcY1984
Tamara
8 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Tamara

Tamara
Admin
Admin

De header zegt he al,

Wat kijk jij vanavond op televisie, deel het met ons, wie weet geef je ons ook een idee.

NaNcY1984

NaNcY1984
Modje
Modje

Ik kijk CSI haha kijk vrij weinig tv.
Oh btw heeft iemand de nieuwe reclame van mona al gezien????
Ik kreeg een sms van een collega dat daar een witte stafford in zit met zo'n mona bakje op zijn kop als feestmuts. Zit nu alle reclameblokken door te spitten maar hij komt maar niet. Ga zo denk ik maar goegelen

Tamara

Tamara
Admin
Admin

Klopt, daar zit een witte Stafford in. T is feest he!

Mary-J

Mary-J
Admin
Admin

Vanavond kijk ik NCIS Very Happy

Die Mona reclame heb ik ook gezien en inderdaad zoals Tam zegt "t is feest he lol!

https://womansfun.actieforum.com

ellen

ellen
SuperWoman
SuperWoman

ik heb nog geen idee wat ik vanavond ga kijken de kapper komt dus ja...

Tamara

Tamara
Admin
Admin

Helemaal Heppie met de Frogers. Crying or Very sad Crying or Very sad

Jeetje, hoe sneu kan het leven van een kind lopen en dan toch nog zo positief in het leven staan, daar heb ik echt heel veel respect voor!!

NaNcY1984

NaNcY1984
Modje
Modje

Jensen, ATWT en dan nog even de wereld draait door

ellen

ellen
SuperWoman
SuperWoman

geen idee wat ik ga kijken Very Happy

Tamara

Tamara
Admin
Admin

Ik ga probere voetbalvrouwen te kijken, maar er heerst een vloek op, mis het iedere keer.

ellen

ellen
SuperWoman
SuperWoman

typisch rtl staat op maar kijken doe ik niet echt

Anouk

Anouk
Woman
Woman

Ik heb CSI Miami gekeken en baalde van het einde hahaha

Wieb

Wieb
Baby Girl
Baby Girl

Hey, vanavond weer NCIS, kijkt iemand dat wel eens!! Wij gaan er helemaal voor zitten hier!!

ellen

ellen
SuperWoman
SuperWoman

nee ncis vind ik echt vreselijk!!!ik zal eens kijken wat er vanavond op de tv is!!!

Wieb

Wieb
Baby Girl
Baby Girl

ellen, wat vind je zo vredelijk aan NCIS? Of hou je gewoon niet van dit soort series net als CSI bijvoorbeeld?
Nog 3 kwartiertjes en dan zitten wij ervoor klaar hoor Wink

Renar

Renar
Modje
Modje

Verslavende serie ja.
heb het een hele tijd gevolgt maar sinds kate zo prompt doodgeschoten werd ben ik een beetje genezen.. stom he Very Happy
Vind Ziva op de naam na niet zo leuk haha

http://www.creative-eye.nl

Wieb

Wieb
Baby Girl
Baby Girl

nou eigenlijk kijken wij het pas sinds een klein tijdje, maar sinds we het kijken gaat er geen aflevering voorbij!!
Moet zeggen dat ik Ziva ook neit geweldig vind, maar Abby vind ik wel tof hoor! Very Happy

NaNcY1984

NaNcY1984
Modje
Modje

NCIS kijk ik bij stom toeval wel eens hahaha maar ja ik ga niks volgen want ik zit met me wisseldiensten en dan mis ik toch de helft weer...dus ik kijk wa er op is...

NaNcY1984

NaNcY1984
Modje
Modje

floor faber, samantha who?, Being Erica, Law&Order SPU, Criminal Intent, Medical Detectives....ik blijf dus hangen op 1 net hahaha

Tamara

Tamara
Admin
Admin

Harry Potter, hadden we gelukkig nog nooit gezien.

Kim_Malik

Kim_Malik
Little Girl
Little Girl


Ik ga zo ff As The World Turns kijken,
gister trouwens weer UFC gezien, vind het zo'n goed programma!

Wieb

Wieb
Baby Girl
Baby Girl

sja, Harry Potter en weet je wat er het vervelendste aan was......het kwam op de tijd dat normaal gesproken NCIS komt. Wij zaten helemaal klaar.......zien we Harry Potter op ons scherm, heb je dan wat pale

Tamara

Tamara
Admin
Admin

Whaha, dat kan dan inderdaad heel erg tegenvallen.

Maar je weet je ook hoe lang de film duurde met al die reclame tussendoor, pfff.

ellen

ellen
SuperWoman
SuperWoman

ja die duurde heel erg lang op een gegeven moment ben ik maar gaan zappen en kwam tot het besluit dat er niets was wat ik wou zien :s

Tamara

Tamara
Admin
Admin

Ik heb m netjes afgekeken, envanavond komt geloof ik het volgende deel, maar denk niet dat ik die ga kijken. T is overigens woensdag, dus kaartavond bij de buren.

Renar

Renar
Modje
Modje

Ik ga kerst shrek kijken..
Das vanavond toch?

http://www.creative-eye.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum